איתור כספי פנסיה​

שוק העבודה בישראל משתנה והיום אנשים רבים מחליפים הרבה עבודות לאורך מספר רב של שנים.
כיום אדם יכול לעבוד בין שנתיים לשלוש שנים באותה העבודה ואז להחליפה וחוזר חלילה.
במצב כזה של החלפת עבודות- כל אחד מהמעסיקים עובד עם חברה פיננסית אחרת ואחרי 20-25 שנים בשוק העבודה, יוצא שיש לכם כספי פנסיה מפוזרים בהמון חברות ביטוח שונות.

 

חסכונות פנסיוניים

מה עושים?
איך מבצעים איתור כספי פנסיה?
ובכן, משרד האוצר בשילוב עם חברות שונות הצליחו לייצר מנוע חיפוש כך שכל אדם יוכל לבצע איתור כספי פנסיה שיש לו בכל מגוון החברות בארץ.
למה צריך לאחד קרנות פנסיה?
כיום פנסיה תקציבית כמעט ואיננה קיימת - הפנסיה שאנחנו מכירים היא קרן פנסיה צוברת - המעסיק מפריש סכום מסוים והעובד מפריש סכום מסוים - יחדיו הם מתלכדים לכספי פנסיה שניתן למשוך בעת ההגעה לגיל פרישה.

לפני יציאה לפנסיה , מומחים מתעקשים על דבר הנקרא ״ תכנון פרישה ״. הכוונה היא תוכנית פעולה מסודרת שבה מאורגנים כל הנתונים על כספי פנסיה של הפורש, כל חובותיו וזכויותיו.
איתור כספי פנסיה היא רק פעולה ראשונית שמבצעים כאשר עושים תוכנית פרישה.
תוכנית פרישה צריכה לכלול איתור של כל הכספים - יצירה של תוכנית כלכלית שצריכה להתחשב במצבו הבריאותי של המבוטח, מצבו הנפשי, הסטטוס המשפחתי ועוד.
על פי כל הפרמטרים, ניתן לקבוע לכמה שנים צריכים (במשוער) להספיק כספי הפנסיה וכיצד לחלק אותם בצורה נכונה שתאפשר לפורש התקיימות בכבוד.

לא תמיד אתם יודעים בדיוק היכן נמצא כל הכסף שלכם - ייתכן וישנם כספים שאתם לא יודעים עליהם - קרנות השתלמות ,  ביטוח מנהלים , השקעות שונות ועוד.
איתור כספי פנסיה יכולה להיות משימה לא פשוטה - יש צורך לחפש במגוון חברות ביטוח ופלטפורמות ולוודא שלא מפספסים אף לא שקל.
כל כספי הפנסיה הם חשובים ולאחר איתור הכספים יש צורך בתכנון מוקדם ונכון של קבלת הכסף.
משיכה מיידית טוטאלית של כסף כספי הפנסיה היא לרוב איננה פעולה נכונה - מי שפועל כך ימצא את עצמו מוותר על מעט שליש מן הכסף למס הכנסה.
באמצעות ייעוץ פנסיוני וייעוץ מס, תוכלו לבחור במסלול שיכול להתאים לסגנון ורמת החיים שלכם לאחר הפרישה, מבלי לרוקן לחלוטין את כל הקופות.

 

חשוב לזכור לפני פרישה

תכנון מוקדם, נכון וריאליסטי של החיים הכלכליים לאחר היציאה לפנסיה - יכול להציל אתכם ולעזור לכם ולמשפחתכם להתקיים בכבוד, להשקיע במשפחה, לשלם חשבונות ואולי אפילו לצאת לטיול נחמד ברחבי העולם.

 

לקביעת פגישה ללא עלות עבור איתור כספי פנסיה וחסוכות פנסיוניים - לחצו כאן

 

ישי חוף - הגעתם לחוף מבטחים

בניית אתר - קידום פלוס

ישי חוף   |   אימייל: hoff@netvision.net.il   |   ת.ד. 1235 כפר סבא 4411102   |   טל:   052-3270499  | פקס :  09-7439946

ישי חוף   |   אימייל: hoff@netvision.net.il

ת.ד. 1235 כפר סבא 4411102   |   טל:   052-3270499

ישי חוף

אימייל: hoff@netvision.net.il

ת.ד. 1235 כפר סבא 4411102

טל:   052-3270499